وکیوم فرمینگ سرافرازان

پنج مزیت استفاده از بسته بندی وکیوم فرمینگ یا بسته بندی شفاف

تردیدی وجود ندارد که بسته بندی تاثیر بسزایی در فروش محصول دارد. به همین دلیل است که شرکت ها برای نحوه بسته بندی محصولات خود وقت و هزینه زیادی سرمایه گذاری می کنند.

یقینا یکی از بهترین راه های بهبود فروش، استفاده از بسته بندی وکیوم فرمینگ یا بسته بندی شفاف است.

مطالعات و بررسی ها نشان می دهند که مشتریان بیشتر به بررسی و خرید محصولی راغب هستند، که بتوانند محتویات پنهان شده درون بسته بندی را مشاهده نمایند.

بسته بندی وکیوم فرمینگ یا جعبه های طلقی در این زمینه به خوبی عمل کرده و به مشتری در هنگام خرید اجازه می دهند تا محصول درون بسته بندی را مشاهده و بررسی کنند.

بسته بندی شفاف به نوعی احترام به مشتری است، زیرا با مشتری شفاف و روراست است و اجازه می‌دهد مشتری هنگام خرید، به راحتی تصمیم گیری و انتخاب نماید.

وکیوم فرمینگ استند داخل جعبه‌ای اسباب بازی سوپرمارکت
وکیوم فرمینگ استند داخل جعبه‌ای اسباب بازی (ست سوپرمارکت)
جعبه طلقی دایکات دسته دار اسلایم
جعبه طلقی دایکات دسته دار اسلایم

پنج مزیت استفاده از بسته بندی وکیوم فرمینگ و جعبه های طلقی یا  بسته بندی شفاف: 

  1. مشاهده محصول درون بسته بندی: تفاوت زیادی بین تماشای عکس یک محصول تا دیدن خود محصول وجود دارد. استفاده از بسته بندی شفاف به مشتریان اجازه می‌دهد تا محصول را ببینند و جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهند.
  2. بهبود دیداری محتویات بسته بندی: یک بسته بندی شفاف با طراحی هوشمندانه، می تواند زیبایی محصول را دو چندان کند. این مزیت به ویژه برای محصولات آرایشی و بهداشتی و فانتزی بسیار مناسب است.
  3. کمک به خریداران در ارزیابی کیفیت محصول: بسته بندی وکیوم فرمینگ یا شفاف این فرصت را به خریداران می‌دهد تا کیفیت محصول را ارزیابی کنند. از آنجا که محصول قابل مشاهده است، مشتریان می‌توانند رنگ، اندازه و سایر جزئیات و ویژگی های آن را ارزیابی کنند. این مزیت به آنها کمک می‌کند تا در مورد ارزش خرید محصول تصمیم‌گیری نمایند.
  4. امکان پرداخت و چاپ با کیفیت بالا: سختی و دوام پلاستیک، آن را به یک سطح ایده‌آل برای چاپ و اضافه کردن برند، تصویر و شعار روی آن تبدیل کرده است. این مزیت بیشتر برای بسته بندی با جعبه های طلقی مناسب است و برای بسته بندی وکیوم فرمینگ امکان تلفیق با مقوای چاپ شده نیز وجود دارد.
  5. یک هدیه منحصر به فرد: برخی از محصولات مانند محصولات فانتزی و کادویی وقتی در یک بسته بندی شفاف قرار می گیرند، جذابتر به نظر می رسند. خریدار می تواند بدون باز کردن جعبه بسته بندی، به راحتی آن را هدیه دهد.

بسته بندی های شفاف به راحتی می توانند توجه خریدار را به خود جلب کنند. شما با طراحی و چاپ مناسب می‌توانید، میزان فروش خود را افزایش دهید و کسب و کار خود را رونق بخشید.  

صنایع بسته بندی سرافرازان در ارائه خدمات بسته بندی وکیوم فرمینگ و جعبه های طلقی فعالیت گسترده دارد و افتخار ما این است که در این زمینه به شما خدمات و مشاوره متناسبی ارائه بنماییم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیاز:

تاکنون هیچ امتیازی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که به این نوشته امتیاز می‌دهد.

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فرم درخواست خدمات